Drop Down Menus CSS Drop Down Menu Pure CSS Dropdown Menu

SLIDESHOW

1 / 8
2 / 8
3 / 8
4 / 8
5 / 8
6 / 8
7 / 8
8 / 8

PENGUMUMAN: Blog Induk EKSA JKSNPP dalam proses penambahbaikan. Segala kesulitan amatlah dikesali.

Wednesday 27 March 2019

BENGKEL AUDIT DALAM EKSA SIRI 1/2019


Jumaat-Ahad-1 hingga 3 Mac 2019 Bengkel Audit Dalam EKSA Siri 1/2019 telah diadakan di INTURA Sungai Petani Kedah. Seramai 50 peserta yang terdiri daripada Jawatankuasa Induk EKSA, Ketua Zon, pegawai dan kakitangan menyertai Bengkel ini.

Bengkel ini dikendalikan oleh  Fasilitator EKSA iaitu En. Raja Muhammed bin Raja Daud daripada Institut Latihan Perindustrian Arumugam Pillai Nibong tebal serta En.Zahari  bin Md Zin daripada Institut Latihan Perindustrian Kepala Batas. Bengkel ini dirasmikan oleh YA. Mohd Zawawi bin Nor Hakim Mahkamah Tinggi Syariah.

Keperluan Komponen Penilaiaian Auditan EKSA A-G dan Komponen Khusus (F) Mahkamah serta etika juruaudit diterangkan oleh Fasilitator dengan jelas. Bengkel ini sangat interaktif kerana pada setiap slot diadakan kuiz maya menggunakan aplikasi Kahoot.it. Kedudukan markah setiap peserta dipaparkan oleh aplikasi tersebut. Pemenang pada setiap kuiz diberikan hadiah oleh fasilitator.

Setinggi tahniah diucapkan kepada JK Audit EKSA yang diketuai oleh Tuan Anuar bin Shaari beserta ahli jawatankuasanya yang berjaya menganjurkan bengkel ini. Dengan prasarana yang canggih dan cantik menjadikan bengkel ini sangat bermakna bagi peserta yang menyertainya.